Quicksand – Størst av alt

Hei fine!

Wow for en serie. Quicksand Størst av alt er en svensk serie på Netflix og den er virkelig verdt å anbefale. Den handler om en skyting på videregående skole og Maja som er en av karakterene som blir mistekt for drapsforsøk og medvirkende drap. Den ga meg “13 reasons why” vibe. Man får innblikk i livet til karakterene og hvordan rettsaken foregår. Serien er veldig godt fortalt uten at man minster oversikt over hva som skjer. Saken er spennende. Det er totalt 6 episoder.

Foto: Netflix

“Etter at en tragedie på en skole sender sjokkbølger gjennom en velstående forstad til Stockholm, blir en tilsynelatende veltilpasset tenåring tiltalt for drap.” står det på Netflix.

Jeg vil anbefale denne serien om du leter etter noe å se på.
Jeg ble veldig positivt overrasket over denne serien. Faktisk så endte jeg opp med å se alle episodene i dag.

Hvordan jeg fikk høre om den
Caroline, tvillingen min, sa at den var skikkelig spennende. Vi har veldig lik smak. Vi liker som regel de samme seriene og samme type film. Faktisk, så pleier vi å ringe hverandre på skype om vi finner eller har sett en bra serie.

Denne serien er også skrevet i bok. Jeg sa på instagram story at Sophie Elise likte denne serien så godt at hun kjøpte boken. Boken er kåret til årets beste svenske kriminalroman.

Kommer du til å se den?

Vi blogges
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg