Raske og enkle hårfrisyrer for hverdag (ny Video)

Hei fine!

I dag filmet jeg min aller første hårvideo. Jeg viser dere litt tips og triks. Det er det jeg gjør når jeg har dårlig tid.

Jeg har fått forespørsler om å gjøre en liten hårtutorial. Jeg elsker raske og enkle tips og triks.

Kommenter gjerne om du liker denne type video, så kanskje jeg lager en del 2.

Dagens tanker:
Jeg vlogger masse om livet mitt i Nederland. Jeg føler at jeg kan vise dere mer av Nederland, når jeg vlogger. Det er vanskelig å få en følelse av hvordan det er å leve i utlandet. Men kanskje dere får en bedre ide hvis jeg viser fra mitt ståsted!

I videoene mine snakker jeg ofte om priser, hvorfor man burde flytte til utlandet en gang, og i tillegg vlogger jeg om mine reiser. Jeg håper videoene inspirer dere til å reise og utforske nye steder! Jeg elsker å reise!

Jeg synes også det er utrolig gøy å sjekke ut nye butikker i andre land. Man har muligheten til å kjøpe ting de ikke har i Norge.

Gårsdagen:
I går var jeg på middag med venninne min. Hun skal til USA, og vi snakket blant annet om Nordstrom Rack. Dette er en outlet butikk for merkeklær. Det er utrolig kult! Venninnen min hadde en veske fra Coach som vanligvis koster 4000 kr eller mer. Hun hadde kjøpt vesken sin for 800 kr. Såååå man kan trygt si at jeg elsker outlet!

I Nederland har de Tk Maxx som jeg går innom i en av de nyeste vloggene mine. Jeg snakker blant annet om en genser fra Ralph Lauren som kostet 600 kr, men nyprisen var 1400 kr. Anbefaler å sjekke ut denne butikken om du skal ut å reise snart.

Nettbutikk i Norge:
En av de tingene Norge virkelig mangler er utvalg av nettbutikker. Det er så utrolig dyrt å levere via post i Norge! Samtidig så har ikke alle butikker nettbutikk som er sinnsykt irriterende. Hvis jeg for eksempel vil sjekke ut om Steen og Strøm har en genser eller sminkeprodukt jeg ønsker, så kan jeg ikke se gjennom nettsiden. Det står hvilke merker de har, men det hjelper ikke når man er i utlandet! Litt irriterende…
Haha! Følte jeg bare måtte få det ut! Håper du har det bra og er klar for noen raske hårtips!

Vi blogges ❤
-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg