Raskt helgetur til ….. Gikk inn i feil hotell

Gjesteinnlegg av Caroline

Hei dere!

I midten av januar dro kjæresten og jeg til Trondheim, og det var utrolig gøy! Vi ble invitert til navnedag av ei venninne, og bestilte oss billetter med en gang! Vi tenkte at siden vi skulle en tur dit, så ville vi gjøre det meste ut av det. Vi valgte dermed å dra på fredagen. Det var en bedre løsning istedet for å bare være der en dag.

Fredagen:
Jeg hadde obligatorisk skole, hvor jeg jobbet med gruppearbeid. Kjæresten og jeg møttes senere på kvelden, og tok fly sammen. Vi var på Gardemoen tidlig, så jeg brukte tiden på å lese pensum. Haha! Høres veldig kjedelig ut, men er ikke lenge til eksamen…

Kjæresten tok noen snik-bilder av meg:

Vi landet på Værnes flyplass, og tok flybussen innover byen. Kjæresten har aldri vært der før, så alt var en helt ny opplevelse for han. Vi var utrolig heldige, og fikk hotell midt i sentrum. Var bare et stein-kast unna Trondheim Torg, som er et lite senter. Selvfølgelig klarte vi først å gå inn i feil hotell… haha! Vi hadde booket oss inn på Thon Hotel, men det er to som ligger rett ved siden av hverandre. Det snødde masse da vi trasket rundt i sentrum. Vi fant til slutt ut at vi bare måtte gå over veien, så kom vi til rett sted. Vi slappet av resten av kvelden.

Lørdagen:
Navnedag! Jeg har gledet meg utrolig mye til å møte venninnen min! Hun fødte i september, og jeg fikk endelig møtt lille babyen hennes. Vi har en liten tradisjon, hvor vi møtes en gang i sommeren eller høsten, hvor jeg flyr opp til Trondheim for å møte henne. Det er utrolig koselig, og jeg setter utrolig pris på det! Babyen var super skjønn og vakker!

Et lite bilde med hjertesmelteren:

Dagen var helt fantastisk, masse god mat og super koselige mennesker. Jeg snakket en del med venninnen min, og de har fått en nydelig baby. Gleder meg utrolig mye til neste gang jeg får truffet dem!

Senere på kvelden dro vi til Emilies Eld Restaurant & Bar. Vi booket bord for en romantisk date for to. Maten var terningkast 4, god entrecôte, men alt for mye løk…

Søndag:
Klar for avreise! Dagen ble brukt mest til å reise hjemover igjen. Vi spiste frokost på hotellet, pakket og dro til flyplassen igjen. Tilbake til kjente omgivelser og rutiner.. Helgen gikk utrolig fort!
Vi fikk dessverre ikke sett så mye av Trondheim, men vi fikk gjort det vi skulle og det var å dra på navnedagen. Kjæresten og jeg har allerede begynt å snakke om å dra en tur til, bare for å utforske Trondheim mer.

– Caroline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg