Reagerer til BTS (video) og i kveld SKJER DET!

Hei fine !

I dagens video reagerer jeg til BTS som er en kpop gruppe.

Mine to favoritt sanger fra denne gruppen er IDOL og Airplane pt.2. De er skikkelig talentfulle.

Tanker:
Herregudddddd i kveld klokka 03.00 kommer den nye sesongen av Game of thrones. Game of thrones er en av de aller beste seriene som finnes. Jeg startet GOT rett før 3 sesong skulle komme ut og det er helt sykt at det snart over. Jeg kommer til å våkne klokken 06.00 i morra tidlig for å se den nye episoden. Jeg har gleder meg helt vilt til dette og venta 2 år. Jeg vil passe på at ingen spoiler noen ting for meg. Det skal være en kino premiere av den nye sesongen på universitetet.

hehe så utrolig mange GOT fans. Til og med på toget så snakker folk om det. Det er overalt. Jeg har hørt at den aller første episoden er på 1 og en halv time. Så SPENNENDEE!. Det kommer bare til å være 6 episoder totalt, men hver episode kommer til å være ekstra lange.

Gleder du deg til den nye sesongen av GOT?

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg