Samme spørsmål, ET år senere VLOGMAS #16

Hei fine! Nå ligger vlogmas 1-16 ute på kanalen. Jeg bestemte meg for at det kommer flere denne uken og ikke bare en som jeg sa i forrige vlog.

I dagens video så snakker jeg om mine juletradisjoner, julesanger og julefilmer. Dette er alt om jul som passer bra for nå er det mindre enn 9 dager igjen til jul.

Håper du liker å følge med på livet mitt i utlandet. Det er så gøy at det er flere folk som ser på videoene.

Liker jeg julegløgg? Har jeg noe julepynt og hva skal jeg denne julaften? Shopper jeg i siste øyeblikk?

Håper du vil abonnere gratis på kanalen 😀

vi blogges <3
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg