Serier jeg vil ha tilbake

Hei fine!
Dette er seriene jeg vil ha tilbake! Jeg savner virkelig enkelte serier, som får meg til å føle meg bra igjen. Spenning og drama er sikre vinnere!

❤️One tree hill
Jeg elsket denne serien og den gikk alltid på perfekt tid. Rett etter skoletid klokka 16.00 på TvNorge. Hvis vi rakk så var det HomeandAway på Tv2 -Haha!Jeg savner virkelig denne serien.

❤️Ugly Betty
Ååhh! Jeg skulle ønske at det var flere sesonger av Ugly Betty. Søsteren min kjøpte alle sesongene. Tvillingen min,Caroline og jeg så hver eneste sesong med en gang vi hadde tid! Minner❤️ Det handler om mote, familie og drama. Det er i tillegg mange kule stiler som blir vist fram i serien!

❤️Gossip Girl
Savner virkelig drama, skole og kjærlighetserien! Jeg er kjempe glad for at serien YOU, har samme vibe! Meen! Det er ingen serier som er helt lik som gossip girls. Jeg drømte meg virkelig bort i den serien!

❤️True Blood
Jeg ble ikke fornøyd når det kommer til hvordan denne serien ble avsluttet. Jeg følte i tillegg at sesong 3-4 ikke var helt slik jeg håpet på. Jeg elsket første sesong.

❤️The Vampire Diaries
Jeg skal være ærlig å si at jeg hoppet litt av etter Elena sluttet i serien. Men de første sesongene var definitivt noe jeg vil ha tilbake.

Sist, men ikke minst må jeg si at jeg gleder meg masse til Game of Thrones siste sesong som kommer i april!
Datoen er satt og det er bare noen få episoder. Game of Thrones er så episk og spennende og nytt. Jeg håper virkelig at den siste sesongen slår alle forventninger!

Hvilken serie er du dilla på nå?

❤️ Vi blogges
-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg