Shopping i Oslo

Hei fine!

I dag var jeg en tur i Oslo med venninnen min, Zing! Det var utrolig hyggelig å se henne igjen! Hun er fra Burma og vi har vært venner siden vi gikk på videregående. Den aller første dagen vi møttes, så pekte vi på hverandre… haha! Og vi ble venner med en gang! Vi snakket til den andre som om vi allerede kjente hverandre. Det er alltid kjempe koselig å henge sammen. Vi oppdaterte hverandre på hvordan livet gikk og fikk virkelig kvalitetstid sammen!

Vi dro til Jensens Bøfhus. Vi valgte begge å spise lunsjbiff som kostet rundt 109 kr. Deretter spiste vi dessert! Vi valgte belgisk sjokoladekake og det smakte utrolig søtt.

Vi shoppet i Oslo. Jeg ville blant annet sjekke salgene på Zara og HM. De har bygget en ny HM butikk og den ser kjempe fancy ut. Perfekt dersom du vil ha et fint bilde til instagram hehe. Vi dro også til Levis, i tillegg til Steen og Strøm. Jeg ble faktisk litt skuffet over Steen og Strøm, fordi de reklamerte for at de hadde så mye salg, men de hadde bare et lite bord med litt sminke som så ut som det hadde gått ut på dato…Huff!

Jeg hadde en skritt-teller på mobilen. Vi gikk 17 000 skitt totalt!

Dagens tanke:
Kofferten er allerede helt full. Hver gang jeg kommer hjem vil jeg alltid ha med tilbake masse ting. Denne gangen trodde jeg faktisk at jeg ikke kom til å ta med meg noe. Nå ble det plutselig 4 jakker og 2 bukser og en del andre ting. Jeg lurer på om jeg får lukket kofferten ordentlig! WÆ! Jeg hadde bare med meg håndbagasje! Haha!

Det som er ekstra koselig er at vi hadde tid til å ta masse bilder sammen! Jeg elsker å ta bilder, for da kan jeg alltids se tilbake!

Dagens innkjøp
I dag kjøpte jeg to bukser. På Bikbok hadde de 70% salg så jeg valgte en stilig bukse som jeg kommer til å bruke masse og ta bilder med. Den andre buksen visste jeg at jeg ville kjøpe før jeg dro inn i butikken. Molly buksene fra GinaTricot er de aller beste high waist buksene jeg eier.

Jeg kjøpte også noen løsvipper. Merket jeg kjøpte fra heter Ardell. Modellen på løsvippene heter wispies og jeg elsker disse vippene. Jeg pleier ikke å gå med dem ofte, men hver gang jeg gjør det, får jeg alltid masse komplimenter!

Vlogg-update:
Jeg valgte også å vlogge litt i dag på norsk, fordi det er noe jeg veldig gjerne vil gå tilbake til! Det var litt utfordrende spesielt i dag, da det snødde utrolig mye!

Vi blogges❤️

-Alissa ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg