Siste muntlig eksamen Vlogmas Dag 8 og 9

Hei fine!

En ny video ligger ute på kanalen akkurat nå! Gjerne sjekk den ut. I dagens video har jeg min aller siste muntlig eksamen i fransk. Denne videoen blir filmet på universitetet.

Det er så sykt at vi begynner å nærme oss juleferie.

I neste video så pakker jeg inn julegaver, jeg har en liten challenge hvor jeg går litt ut av komfort sonen og vi snakker om at jeg får besøk denne julen. Den videoen kommer ut i dag.

Ikke glem å abonnere på kanalen for å følge med videre.

Neste uke så kommer det en vlogmas uke i stedet for to dager sammen. Dette forklarer jeg i den nyeste videoen jeg legger ut. Det er mest fordi at det ikke skjer noen ting neste uke.

Jeg tester også ut Kygo headsettet og om du vil at jeg skal fortelle mer om det i en video så gjerne la meg vite det!

Vi blogges <3
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg