Skal på festival !

Hei fine!

I helgen ble jeg plutselig invitert til å bli med på festival. Dette er den aller første gang jeg drar på festival i Nederland. Jeg gleder meg masse og skal selvfølgelig prøve å oppdatere dere så mye som mulig. Festivalen heter Concert at sea og det er i morgen!

Jeg skal dra med to andre venninner og det blir utrolig koselig. De hadde vunnet billetter og siden det var ganske siste liten så var det bare å registrere seg med en gang. Dette er veldig utenfor min komfortsone. Men jeg gleder meg til å få nye inntrykk og se hva festivalen har å by på.

Her er jeg på shopping og ser etter nye festival antrekker.

Hovedtema for festivalen er strand, sommer og nederlandsk musikk. Billettene er helt utsolgt og det kommer mange bra artister. Jeg vet om noen av artistene og har hørt på dem non-stop de siste dagene. Jeg vil jo ha litt av viben før jeg drar dit.

Her er en aftervideo fra i fjor:

Det ble en liten shopping tur. Jeg gjorde litt research siden jeg ALDRI drar på festivaler. Heldigvis fikk jeg tak i en rumpetaske i tide. Jeg så gjennom skapet mitt og alle klærne mine er svarte. Derfor var første tanken min at jeg skulle gå med svarte nike sko, svart sykkel shorts, svart top og gjennomsiktig svart genser. Veldig orginalt? Eeeehh det er sånn som skjer når man aldri drar på sånne ting haha. Men min søster fikk meg til å innse at det er farger som er greia. NEON eller hvertfall noen farger.

Derfor ble det rosa rumpetaske, rosa caps og denim shorts i lysblå. Den gjennomsiktige toppen er fra Zara og den var på salg. Det er glitter over hele så jeg håper at det blir masse glitter i solen.

Akkurat nå er det 33 grader i Nederland. Solen steker og jeg svetter med en gang jeg går ut av døren for å dra til butikken. Jeg liker egentlig ikke å klage på så bra vær, det er bare varmen som gjør at det blir vanskelig å nyte den.

Jeg kjøpte også solkrem med solfaktor 50 og noen solbriller jeg ikke kommer til å være redd for å miste. Jeg har noen ray bans men de er ganske dyre så jeg vil være sikker på at de ikke blir stjålet.

Har du noen tips til festivaler?

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg