STOCKHOLM TUR

Hei

Stockholm, Sverige er en by full av skjønnhet, historie og kultur. Og hvilken bedre måte å oppleve alt enn med en helg full av shopping og utforsking? I denne vloggen vil jeg ta deg med meg på min reise gjennom noen av de beste shoppingdestinasjonene i byen, og dele noen av de fantastiske tingene jeg oppdaget underveis.

Helgen min i Stockholm startet i Joe and the Juice. Veldig digg powershake, unike butikker og eklektiske atmosfære. Så snart jeg gikk ut av t-banen, visste jeg at jeg var inne for en godbit. Det var fullt av mennesker i gatene, og butikkene var fylt med alt fra håndlagde smykker til unike klær.

Et av favorittfunnene mine på Arkivet var en cardigan fra and other stories Det var det perfekte tillegget til høstgarderoben min, og jeg fikk den til en stjålen pris. Jeg plukket også opp noen skjorter, ullklær til turen min, inkludert basic singlet som jeg bruker nesten hver dag nå.

Fra Södermalm våget jeg meg over til byens mest kjente varehus – Åhléns City. Denne ikoniske shoppingdestinasjonen har alt du kan ønske deg, fra klær og tilbehør til hjemmeinnredning og elektronikk. Jeg brukte timer på å bla gjennom stativene og hyllene, prøve klær og beundre alle de vakre hjemmevarene.

Et av favorittkjøpene mine fra Åhléns City var en Lipgloss fra Dior. Jeg sjekket ut noen fine intrior ting, men kjøpte ikke noe denne gangen. Jeg kunne ikke motstå sjarmen til skandinavisk design, og disse glassene vil være de perfekte tilleggene til hjemmet mitt.

Totalt sett var helgen min i Stockholm et shoppers paradis. Men det var også så mye mer enn det – jeg fikk utforske byens historie, kultur og unike nabolag. Stockholm har virkelig noe for enhver smak, og jeg gleder meg til å komme tilbake og utforske enda mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg