STOR HÅR FORANDRING! FARGER HÅRET VIDEO

Hei fine! Nå er det lenge siden jeg har blogget. Jeg la også ikke ut en ny video forrige helg som vanlig fordi det har vært så travelt.

Akkurat nå la jeg ut en ny video på kanalen. I videoen får dere se hvordan håret mitt var før og hva som skjedde. Frisøren gjorde en liten feil. Jeg må innrømme at jeg ble veldig stresset mens jeg satt i salongen. Dessverre fikk jeg ikke vlogget del to, men om du følger meg på instagram kan du få hyppigere oppdateringer.

I neste video så passer jeg på en kjempe søt hund. Hun heter Callie og er en blandingsrase. Jeg fikk skikkelig lyst på hund etter at vi satt hundevakt. Jeg pleier å laste opp nye videoer så fort jeg er ferdig med å redigere, men med 8 timer jobb hverdag og jeg prøver å trene og spise sunt så er det jammen ikke lett.

Håper du liker videoen og har lyst til å abonnere for å følge med videre!

Jeg elsker den nye fargen nå. Så når enden er god er all ting godt hehe.

Her er noen bilder som ble tatt mens jeg drev å filmet vloggen.

Jeg vil virkelig anbefale Tine.no sine fastelavensboller. De er super gode. Dessverre lager jeg fastelavensboller bare en gang i året, da de smaker ekstra godt!

Vi blogges <3
AlissaTV

3 kommentarer

Siste innlegg