Stranda, tips til lappen (video) og ukens planer

Hei fine!

I går kveld dro jeg og typen på en lang sykkel tur. Det var sykt koselig!

Her kommer bilder av antrekket jeg hadde på meg i går:

Den gule tunikaen fant jeg i Thailand for noen år siden. Jeg elsker fargen. Det er ikke ofte jeg går med gult, men denne er super fin. Shortsen er fra Tommy Hilfiger. Sokkene er fra puma. Under tunikaen har jeg på meg en hvit singlet.

Vi var en strand som jeg aldri har sett før og det var utrolig koselig. Vi ankom akkurat ved solnedgang. Stranden var litt gjemt og man måtte gå gjennom en liten skog.

Her kommer noen bilder fra standen:

Det var utrolig koselig og jeg elsker strender. Vi kunne dessverre ikke være der så lenge fordi det ikke er lov til å være på stranda når det er mørkt ute. Samtidig måtte vi hjem og det var et stykke unna.

Denne ukens planer:
Denne uken skal jeg lage en dokumentar som er en oppgave for faget journalistikk og media. Det tror jeg blir ganske interessant.

En annen ting Jeg har tenkt til å gjøre denne uken er å sykle en del. Det er så fint vær ute. Akkurat nå er det 22 grader. WOW jeg visste ikke at det kom til å være så varmt ute. Men jeg elsker å ha på sommerkjolen, bluser og shorts.

På lørdag er det King’s day i Nederland. Da blir det mye musikk og glede. Det er nesten som 17 mai i Norge. Alle går i oransje og drikker litt. Jeg har veldig gjerne lyst til å se hva som skjer i byen.

Ukens nye video på kanalen: De beste tipsene til lappen
Det jeg tenkte på før jeg filmet denne videoen er “hva ville jeg gjerne vite før jeg tok lappen”. Alle tipsene er for at det skal bli litt lettere under oppkjøring osv.. så gjerne se videoen

Håper du koser deg denne uken!

Vi blogges <3

137 kommentarer

Siste innlegg