Ta med maten hjem

Hei dere

Hadde en sykt ekkel hendelse på kontoret i dag. Noen hadde glemt å kaste maten sin fra kjøleskapet. Den var fra Februar, og ja sjekk kalenderen igjen .. vi er i april. Det lå en blå agurk og blå pasta i kjøleskapet. Det var ikke sånn at det ikke luktet på kontoret heller. Jeg kunne ikke holde meg så jeg begynte å le. Jeg blir litt klein når det kommer til sånne ting.

Tenkte at jeg skulle være snill og kaste den, men fader ass jeg burde hatt på meg hansker. Det var sinnsykt ekkelt. Jeg er ikke glad i å kaste mat men i dette tilfellet var det nødvendig. Det som gjorde hele greia ekstra lættis var at kollegaen min trodde det var en eller annen på kontoret som luktet. Derfor sa hun ingenting når hun kom på kontoret fordi vi ikke har dusj eller no. Men hun sto jo også rett ved siden søppelkassen som hadde maten i. Søppelkassen hadde heller ikke lokk.

Har fått covid.
Etter å ha klart å unngå korona i to år, så er det min tur. Jeg har fått korona og det er dritt. Hater at jeg mistet stemmen og må ligge hjemme for å bli bedre. Blir helt rastløs av å ligge hjemme. Føler at jeg allerede ligger etter med mye arbeid som skal gjøres så jeg blir stressa.

Hadde planer hele denne uken. Det er første gangen for min del. Skulle henge med venninnene mine og Vi skulle ut å spise, henge og fortelle hverandre det nyeste som har skjedd. Men selvfølgelig blir man syk når man gleder seg til ting. Jeg pleier bare å gå ut en gang i uken. Men jeg legger i ekstra energi rett før sommeren til å henge med folk fordi folk flytter og i sommer skal jeg reise. Det er varmt i nl, 22 grader.

Venninna mi skal flytte tilbake til sør nederland. Det er ikke sånn at vi har masse tid til å møtes i daglig livet men det er noe med å ha vennene i byen som er litt spesielt. Hun skal flytte tilbake til fammen hennes og fortsette hennes kule business. Hun er ekte CEO. Hvis hun ikke tar masteren så kjører hun til en av cafeene hun eier eller hjelper familien hennes med restaurantene de eier.

Gleder meg til jeg blir frisk igjen. Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg