Too Faced Born This way Concealer! Er det verdt det? (Ny video)

Hei fine! I dagens video snakker jeg om Too Faced Born This Way Concealer. Jeg har en liten review om pakningen, om prisen og hva jeg tenker om selve produktet.

Det kommer til å være flere sminke videoer på youtube kanalen. Jeg vurderer å endre navnet til den norske kanalen fordi den ikke er like lett å finne. Hvis du har noen ideer til hva den kan hete så gjerne kommenter under. Når man søker opp kanalen min så er det maange andre på youtube som også heter Alissa. Derfor er det kanskje litt lettere om jeg bytter navn på denne kanalen.

For de som ikke visste dette så har jeg startet en norsk youtube kanal. På denne kanalen snakker jeg bare på norsk og jeg startet for ca. 1 måned siden. Jeg har vært super motivert til å poste video. Allerede nå finner du 10 videoer på kanalen. Kanalen er lifestyle, vlogger, sminke, mote og mat. Det kommer også til å handle om ting jeg interesserer meg for som film og tips og serier også.

Ikke glem å abonnere på kanalen for å følge med videre. Dette er helt gratis!

Vi blogges <3
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg