Tvilling i nød

Hei fine!
I dagens vlogg viser jeg litt av leiligheten min! Jeg snakker litt om produkter jeg elsker, i tillegg til en super digg middagstips! Jeg er alene hjemme, så jeg hadde muligheten til å vlogge i leiligheten!

Jeg prøver å legge ut en helt ny video hver uke. Noen ganger, sånn som denne uken, legger jeg ut flere videoer i løpet av en uke.

Update:
I dag har vært en veldig avslappende søndag. Jeg fikk solgt Goproen og fikk lest litt skolegreier.

I tillegg har vi laget middag, kyllingsuppe og baguette! Baguetten innholder ost og chorizo! Jeg har blitt skikkelig dilla på det i det siste.

Ukens planer:
Planene for neste uke er at jeg skal på middag med venninnene mine. Jeg gleder meg utrolig mye! Vi skal på sumo! Super deilig sushi restaurant!

Ny stil:
Jeg kjøpte litt nye klær og ny sekk. Jeg gleder meg masse til alt kommer! Sekken er fra Kapten and Son! Dere skal få se herligheten når den har kommet!

Tvilling i nød…
Min tvilling, Caroline, kjøpte nettopp ny bikini. Vi diskuterte hvilke som var fine i 2 timer før hun fikk bestemt seg! Haha! Hun skal en liten tur til Mallorca i sommer, og hun gleder seg skikkelig! Vi snakket sammen over face-time og fikk tid til å snakke om stort og smått! Veldig glad for å kunne hjelpe henne med noe så enkelt og gøy!

Vi blogges!

– A ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg