Uken som gikk

Hei fine !
Denne uken gikk utrolig fort!Jeg fikk lagt ut noen videoer på kanalen min, hvor jeg blant annet viser dere litt av Rotterdam som er byen jeg bor i akkurat nå.

Tiden går utrolig fort. Jeg hadde fri på tirsdag og fredag. Så denne uken hadde jeg forelesning bare på mandag, onsdag og torsdag. Deilig!

Været nå:
Det har regnet hele uken. Jeg var så glad for at jeg nettopp hadde kjøpt meg ny paraply. Det var faktisk akkurat det jeg trengte.
Det blåser skikkelig også. Derfor har jeg allerede ødelagt 3 paraplyer. Sinnsykt kjipt.

Allerede neste uke har jeg 3 uker fri. Det er en uke som kalles buffer uke, hvor man kan ta igjen forelesninger dersom læreren for eksempel har vært borte eller syk.

Uken etter er konteuke, hvor studentene kan ta opp eksamen de har strøket i. I tillegg er det eksamensuke, men denne gangen har jeg bare hjemme eksamen.

Jeg har fortsatt innleveringer jeg må jobbe med, men jeg håper på at jeg blir ferdig denne uken så jeg slipper å tenke på det senere!

Fremtidsplaner:
Til oktober må jeg begynne å tenke på hvilken master jeg skal søke på. Det er litt sykt. Om 2 uker er det april. Jeg må tenke på om jeg skal flytte tilbake til Norge eller om jeg skal fortsette å studere i Nederland. Jeg trives så sinnsykt bra her, så jeg har allerede begynt titte påmaster studier her.

Uken som kommer…
Jeg må finne den perfekte bursdagsgaven. Typen har bursdag i april. Jeg vil overraske han med en perfekt bursdagsgave. Det er spesielt vanskelig når vi bor sammen å holde ting skjult. Jeg vil også gjerne ta han med på en bursdagsdate. Bursdag er en av de viktigste dagene i året synes jeg, og det er spesielt viktig at de rundt meg føler seg spesiell på dagen sin.

Vi blogges ❤

– Alissa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg