Uken som gikk

Hei fine!

Endelig fredag! Da er det klart for uken som gikk!

Ukens høydepunkt :
Jeg snakket med ei venninne som jeg ikke har snakket med siden videregående. Det var utrolig koselig og jeg håper virkelig at vi kommer til å ha mer kontakt fremover. Jeg er så glad i henne og det er egentlig litt sykt at det har gått tre år!

Ukens sang :
Jeg er så utrolig glad i Eurovision og siden det er Eurovision i mai så hører jeg mest på det. Jeg liker Spirit in the sky av Keiino. Jeg har filmet reaksjonsvideo og den kommer ut på den engelske kanalen min.

Ukens serie: :
Jeg har nettopp funnet en ny en som er ganske spennende. Den heter Manifest. Den handler om en familie som går ombord på et fly og når de landet så har det gått 5 og et halvt år. Alt er forandret! Anbefales for de som liker spenning.

Ukens talkshow:
Tidligere har jeg ikke sett så mye på dette. En av mine favoritter nå er Norton Graham.

Ukensvlog:

Ukens ønskeliste:
Jeg tenkte på en tur til Kina hadde vært utrolig gøy med typen. Men selvfølgelig så skjer ikke dette med det første, haha! Det er dyrt og veldig varmt der om sommeren, så her gjelder det å spare og tenke strategisk når man eventuelt skal dra.

Ukens matrett :
Jeg spiste biff, ris og salat til middag. NAM!

Ukens dessert :
Sjokolade fondant med melis, absolutt en av mine favoritter.

Ukens nettside:
Jeg har vært veldig mye på Zalando. Jeg er ikke sponset av denne nettsiden, men jeg elsker å se hva er nytt og trendy via denne siden. De er i tillegg raske med å sende pakker.

Ukens spontan ting :
Jeg lagde pannekaker til typen. Han ble utrolig glad!

Hvordan var uken din?

Vi blogges ❤

– Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg