Uken som gikk : Gratulerer med dagen <3

Hei fine!

I dag har jeg vært på flyplassen og jeg sa farvel til storesøsteren min. Denne uken har gått utrolig fort. Det å ha søsteren min på besøk har vært utrolig koselig.

I dag tidlig gjorde vi oss klare. Vi sto opp klokken 10-10.30 og gjorde oss klare. Hun hadde pakket ferdig kofferten dagen før, og om morgenen sjekket vi gjennom leiligheten og passet på at det ikke var noe hun hadde glemt. Om hun glemmer noe så er ikke det noe problem fordi jeg skal til Norge neste uke hehe.

Her kommer et lite bildedryss fra ukens sightseeing;

Vi dro på sightseeing til Euromast. Dette er et virkelig must see sted om man skal til Rotterdam. Utsikten er helt nydelig. Vi var utrolig heldig med været. Det hadde regnet på starten av dagen men utover kvelden ble det sinnsykt fint. På toppen er det en liten karusell som gjør at man kan se 360 utover hele byen. Den kan man ta så mange ganger man vil. Billetter koster rundt 100 kr per person. Det er også en restaurant på toppen. Maten er kjempe digg men ganske dyr.

Her er vi inne i Markthal. De hadde mange fine og deilige søtsaker der.

Det ble litt shopping på Rituals, Hudson’s Bay og Forever 21 blant annet.

I dag har søsteren min bursdag! Gratulerer med dagen storesøster <3 Jeg er så heldig som har søstere som alltid er der for meg. Vi snakker ofte på facebook og snapchat + oppdaterer hverandre på hva som skjer. Jeg håper hun får en kjempe fin dag. Vi feiret den siste dagen hennes her i Nederland på favoritt restauranten min Pho. Dette er en vietnamesisk restaurant med utrolig god mat. Vi elsker pho begge to, så dette passet helt perfekt.

Forrige uke dro vi på shopping. Søsteren min kjøpte bursdagsgave til meg. Det var en utrolig fin skjorte og en kjole fra Tommy Hilfiger. Vi fikk også shoppet en del til henne. Vi fant blant annet noen fine Ray Bans, en vakker ring og en drit fin kjole til storesøsteren min.

Om kveldene dro vi frem spillene og hadde det utrolig gøy. Jeg elsker brettspill og kortspill blant annet. Det er alltid hyggeligere å spille monopol med flere personer. Jeg har Monopol med tema; Game of Thrones her i Nederland. Det er så utrolig gøy. Et annet spill vi spilte er Sjoelen. Dette er et nederlandsk shuffel board. Det er om å gjøre å få mest mulig poeng. Storesøsteren min fikk den høyeste poeng scoren i løpet av hele kvelden.

Det var utrolig koselig å ha besøk. Jeg gleder meg til å reise hjem til familien neste uke sammen med typen. I løpet av denne uken skal jeg prøve å oppdatere bloggen litt oftere.

Vi blogges <3
– A

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg