Uken som gikk

Hei fine!

Det er en stund siden jeg skrev et innlegg om uken som gikk. Dermed passet det perfekt å ta et innlegg nå!

Ukens høydepunkt
Denne uken var jeg i Norge. Som noen av dere sikkert vet så bor jeg i Nederland. Så muligheten til å være med familie og venner var definitivt ukens høydepunkt. Oslo var utrolig kaldt, men jeg var forberedt.

Ukens nedtur
Jeg fikk ikke muligheten til å redigere youtubevideo til mandag. Jeg lastet opp en ny video klokka 1 om kvelden, for jeg ville fortsatt prøve å legge ut til de som ventet på ny video.

Noen tanker…
Jeg vil gjerne laste opp videoer på norsk også, så jeg tror jeg kommer til å gjøre det et par ganger. Det er litt lettere å vise personligheten min på norsk. Samtidig så vil jeg bli flinkere til å filme på norsk også.

(det fikk jeg til)

Ukens sang
Jeg elsker for tiden Baby av Clean Bandit ft marina og Luis fonsi. Den er så bra! Klarer ikke stoppe å høre på den!

Ukens ønske
Et produkt jeg fant her om dagen var Escada Sorbetto Rosso watermelon. Den lukter helt fantastisk, og man får skikkelig sommerfølelse! Jeg falt for den med en gang!

Ukens oppdagelse
Jeg la merke til at USA har startet Temptation Island. Faktisk en spennende reality serie. Man får litt sånn the bachelor vibe! Haha! I love it!

Ukens serie
De har kommet med en ny sesong av Grace and Frankie. Jeg elsker denne serien! Den er kjempe morsom og passer perfekt når man trenger noe avslappende å se på.

Ukens dokumentar
Jeg så Fyre Festival : the greatest event that never happened. Det var en skikkelig spennende dokumentar om «influencers» og hvordan de kan påvirke folk på en negativ måte. Det var kjempe dumt at folk ble lurt og at de hadde planlagt en crazy festival som føltes som den var planlagt i siste liten… Jeg syns det var en utrolig spennende film. Anbefales!

Ukens sminke favoritt:
Maybelline Age rewind concealer. Den er så bra og jeg bruker den nesten hver dag (dersom jeg sminker meg).

Vi blogges ❤

– Alissa❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg