Ukens musikk

Hei fine! Jeg tenkte at i dagens innlegg ville jeg blogge om musikk.

Hvis det er noe jeg gjør hver eneste dag så er det å høre på musikk. Enten det er i toget, hjemme mens jeg lager mat eller om jeg er i dusjen. Det er så avslappende.

En stjerne skinner i natt. En av de beste julesangene etter min mening. Jeg får skikkelig julestemning av denne sangen selv om jeg ikke er i Norge.

Last Christmas og All I want for Christmas. Disse sangene må jeg høre på i juletiden.

Generelle sanger jeg hører på fortiden er :
Next Summer av Sophie Elise, Paradise av Within Temptation, Best friend av Jason Chen, Thank you,next av Ariana Grande, I’m a mess av Bebe Rexha, Telepatia av Matoma, Close to Me with Diplo av Ellie Goulding, Kiss and Makeup av Dua Lipa, Born to be yours av Kygo, Right now av Nick Jonas, Stranger Things av Kygo og In and out of love av Armin van Buuren.

Jeg liker også Imprint av Felix Sandman.


Jeg gleder meg til i morgen. Jeg skal spise all you can eat igjen med en venninne. Hun flyttet tilbake til Nederland i dag. Det blir så koselig og vi skal også spise med resten av gjengen rett før nyttår.

I dag redigerte jeg 7 videoer. De er ikke helt ferdige ennå, men i det minste så har jeg noen videoer klare. Akkurat nå har jeg bestemt at jeg skal prøve å legge ut hvert fall 3 videoer i uken. Youtube kanalen min er på engelsk og den heter “alissa c”.

I den nye videoen jeg la ut i går så snakker jeg litt om forandringer på kanalen, den ble filmet før jeg lagde endringer på kanalen men det er fortsatt en morsom vlogg så jeg la den ut likevel.

Vi blogges <3

  • A
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg