Ukens som gikk

Hei dere! 

Denne uken har vært fantastisk!



I dag:
I dag var det 21 grader og sol i Nederland. Typen og jeg hadde 5 års jubileum. Jeg kan ikke tro at tiden har gått så fort. For 5 år siden var jeg i Nederland for aller første gang og møtte min kjære på togstasjonen.



Ukens høydepunkt: Jeg dro til Erasmus Universitetet på onsdag. Jeg hadde nemlig kjøpt billetter til et show hvor venninna mi skulle være med å danse. Det var utrolig gøy. Ikke bare var det dans, men også sang og Theater. Shower varte i en og en halv time.



Ukens sang: Jeg elsker Billie Eilish akkurat nå. Hun kom nettopp ut med et nytt album og jeg elsker det. Favoritt sangen min er Bad Guy. Sangen er så annerledes enn de sangene jeg normalt hører på.



Ukens film: I går så jeg på Bohemian Rhapody. WOW. Jeg har så mye respekt for Freddie Mercury og Queen etter jeg så den filmen. Jeg visste heller ikke at det var så mange av sangene jeg har hørt på som var av dem.



Ukens spontan ting: Typen og jeg syklet en tur til Hotel New York og over en utrolig fin bro som ikke var så langt unna der vi bor. Vi tenkte at det kunne være hyggelig å tilbringe litt tid sammen alene også, spesielt i dag.

Her kommer et lite bildedryss:



Ukens serie: Jeg har nettopp startet med serien The Good wife. Den er veldig bra om du liker Suits og drama. Det er også utrolig mange kjente skuespillere som er med og det gjør det litt ekstra gøy å se på. 



Ukens ønskeliste: Jeg så en utrolig fin blazer på Na-KD. Den er litt dyr så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den. Men definitivt et kult klesplagg.



Ukens matrett: Jeg spiste pho igjen på favoritt restauranten min. Det er seriøst det diggeste jeg vet om.



Ukens dessert: Kroneis med sjokolade er min favoritt denne uken.



Ukens nettsted: Er det en nettside jeg sjekker ut hver eneste dag, så er det youtube. Jeg elsker å se på norske youtubere blant annet.



Hvordan var uken din?


Vi blogges <3

- A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg