Ukens spørsmål #9 – Shopping i hovedstaden

Hei fine!

Hva skal du i dag?
I dag reiser jeg tilbake til Nederland. Jeg skal på flyplassen å hente nye utvekslingsstudenter! Det blir utrolig spennende!

Her er bilde av hva som skjer akkurat nå:

Hvordan var turen til Norge?
Disse dagene har vært fantastiske. Jeg hadde muligheten til å være med hele familien og henge med venninner!

Hva shoppet du i Oslo?
Jeg kjøpte to bukser. En bukse fra Bikbok for 120 kr og en bukse fra GinaTricot, molly high waist bukser. Anbefaler disse til alle, de buksene er de beste!

I tillegg kjøpte jeg en skinnjakke. Det var salg på MANGO og søsteren min kjøpte en skinnjakke i svart. Det var utsolgt dagen etterpå, i svart…Typisk. Heldigvis hadde de skinnjakken i brun! Jeg falt for den med en gang, og gleder meg til å bruke den!


Lite bildedryss fra shoppingturen:

Hvordan er temperaturen i Nederland?
Det er mye varmere enn i Norge. Akkurat nå er det 4 varme grader. Det regner en del i Nederland, og på den tiden jeg har vært der, har det bare snødd en gang. Snøen smelter med en gang, og det er utrolig fint!

Når pleier du å legge deg?
Jeg er utrolig dårlig til å legge meg tidlig. Spesielt i ferier og når jeg har eksamen. Hvis jeg har eksamen, så kan jeg sove noen timer og være våken nesten hele natten. Det er mest på grunn av stresset. Som regel har jeg rundt 3-5 eksamener på en uke. Det er hver 6 uke! Ikke som Norge, med andre ord..

Hvordan er resultatene dine på universitetet?
Akkurat nå går det veldig bra! Jeg har bestått alle eksamene mine. Det er jeg utrolig glad for. Jeg fikk tilbake resultatene, mens jeg satt på restaurant med venninnen min. Så vi hadde en liten feiring sammen, kan man vel si.. Hehe!

Hva er favoritt maten din i Norge?
Pho laget av mamma, norsk kebab og grandiosa. Dette er mat som jeg savner mest, når jeg er i Nederland.

Hva er ditt nyeste sminke produkt?
Min tvilling var utrolig snill og ga med Clarins Instant light Natural lip gloss. Den er fantastisk! Det er utrolig morsomt, fordi jeg ga min til henne første gangen hun ville teste den ut, og nå elsker hun lipglossen!

Hvor er den neste destinasjonen Caroline (tvilling) skal reise?
Planen hennes er å dra til England en tur sammen med kjæresten. Hun skal besøke en kompis og gleder seg utrolig mye! Det er rett etter eksamen hennes, så da regner jeg med at det blir en feiring av overstått eksamen i England!

Vi blogges ❤

-Alissa❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg