Ukesvlog – 85 årsdag, clickbait og haul

Hei dere! nå har jeg lagt ut en ny video på kanalen. Der drar jeg på 85 årsdag og koselig bursdagsfeiring i et fort.

Vi har jentekveld i Leiden, Nederland og jeg snakker om mine tanker rundt podkasten ClickBait. Jeg tok med en liten haul.

I videoene fremover så tenkte jeg å snakke mer om videregående og hvordan man kan bli motivert til å gå på skolen. Dette er noe som kanskje er spennende med litt tips til å gjøre hverdagen enklere og kanskje bedre.

Her kommer videoen:

Akkurat nå har jeg vært i Dortdrecht for å feire min venninne Elisa. Hun er fra USA og hun fikk bachelor diplomet forrige uke. Dette var en utrolig koselig feiring med hennes familie, meg og min kjære og kjæresten hennes sin familie.

Venninna mi har de søteste hundene. Med en gang vi ankom så fikk vi hundene på fanget. De er så utrolig rolige og de er en type maltese rase. Hundene heter Dash og Sunny. De var super komfortable med kjæresten min selv om de aldri har møtt han før. Så bare satte de seg rett på fangene våre og ville ha oppmerksomhet. Super søte! Jeg elsker å være på besøk hos venninna mi fordi da får jeg klappet og kost med hundene. Nå skal hun heldigvis flytte enda nærmere meg så det blir kjempe bra.

Derfor ble det en sen middag. Vanligvis så foretrekker jeg å spise middag rundt 18.00 tiden, men siden feiringen skulle starte 19.00 så måtte vi vente med middag til vi hadde kommet hjem igjen. Jeg prøver å ikke ta den aller letteste utveien med mindre vi absolutt må. Derfor så ble det enn lett stekt ris student middag.

Her kommer noen bilder fra i dag:

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg