UKESVLOG : FÅR BESØK (VIDEO)

Hei fine!

Nå har jeg nettopp lagt ut en ny video ute på kanalen. I denne videoen har jeg filmet litt av ting vi så og spiste forrige uke. Denne uken gikk utrolig fort og plutselig ble det helg.

Processed with VSCO with a6 preset

I vloggen deler jeg litt lifehacks, sightseeing steder i Nederland og hva vi spiste mens søsteren min var på besøk.

Håper du likte videoen og vil abonnere på kanalen. Det setter jeg kjempe stor pris på.

Jeg gleder meg masse til å filme masse mer og dele flere av mine erfaringer som student i utlandet.

Vi blogges <3
– A

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg