Grotten i Maastricht, Nederland

Hei fine !
I går kom jeg hjem fra en fantastisk reise!
Maastricht ligger sør i Nederland og vi dro tidlig på morgenen torsdag. Jeg hadde med en liten koffert for vi skulle sove på hotell.

Hotellet var fantastisk fint. Det var luksuriøst og lå midt i sentrum. Her kommer noen bilder fra turen:

Vi var på et julemarket og valgte å prøve pariserhjulet. Julemarket var rett utenfor hotellet og ble utsikten under frokosten. Frokosten var utrolig deilig!
Som vanlig var det buffet. Jeg valgte bacon, croissant, egg og serrano skinke. Det var så mye å velge!

Jeg elsket å sove på hotell! Sengen var en av de aller beste jeg har sovet i. Jeg spiste også reinsdyr biff. Definitivt den diggeste biffen noensinne.

Vi dro også til en 230 km lang grotte! Dette vil jeg anbefale alle å dra til om du er i denne byen. Det var definitivt verdt å besøke. Grotten var som en tunnel og det har vært 350 000 flaggermus der. Det var helt mørkt og under krigen ble det brukt som et gjemmested. Det var kult å høre masse om historien. Vi fikk også vite at det var to ungdommer som hadde prøvd å snike seg inn! Grotten var så stor og lang at man går seg vill utrolig fort. Fire uker senere så var ungdommene funnet død!

Det var også malerier inne i grotten. Det var ikke laget av olje, men naturlige ingredienser.


Vi ble plukket ut til å være de bakerste personene så vi skulle sørge for at det ikke var noen som gikk bak oss. Vi fikk en lampe, som jeg er utrolig glad for at vi fikk. Den lyste opp hele veien!

Vi dro dit med båt. Vi hadde fantastisk utsikt over grensen, og kunne se Belgia fra båten!

Jeg shoppet også litt i byen, men tenkte å skrive om det i et annet innlegg.

Vi blogges ❤
– A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg