utrolig koselig !

Hei fine!

På mandag var jeg på flyplassen. Jeg dro dit for å hente storesøsteren min. Hun fikk endelig muligheten og tid til å komme på besøk. Det aller første vi gjorde var å dra på Victoria Secret. Vi endte opp med å kjøpe en body lotion for 80 kr. Body Lotion hadde lukten Peony.

Det er såååå utrolig koselig å ha henne på besøk. Min søster har aldri besøkt meg før, men hun har tidligere vært på jentetur til Amsterdam. Vi shopper, spiser på restaurant og drar på sightseeing sammen. Nå får vi tid til å henge sammen før bursdagen hennes.

Dagen etter hun ankom dro vi til sentrum. Vi var inne i kjøpesenteret lenge (3 timer) fordi senteret er så stort i forhold til Norge. Butikker stenger tidlig i Nederland så vi fikk ikke dratt til så mange butikker. Men vi var blant annet innom Topshop, Pull and Bear, Forever 21 og Hudson’s Bay. Vi spiste på favoritt restauranten min Pho Vietnamese Restaurant. Maten var super god som alltid! Det var ikke travelt selv om det var middagstid.

Jeg fikk en super fin bursdagsgave fra søsteren min. Jeg fikk en Tommy Hilfiger skjorte <3 I det siste har jeg blitt litt flinkere på å kjøpe andre fargen enn bare svart, blå og grå.

Storesøsteren min har bursdag før meg så det var derfor det ble en Amsterdam tur. Alle i familien spleiset på flybilletten som gave.

I dag tenkte vi å se litt mer i butikkene. Jeg elsker vindusshopping og digger å bare gå rundt i butikkene for å titte. Det er sinnsykt mye salg nå, så man skal ikke se bort ifra at man kan finne en t-skjorte til 40 kr og sminke for 30 kr. Favoritt butikkene til søsteren min er blant annet Primark, Hollister og Ray Ban. Det som er så fint med å shoppe i utlandet er at når det er salg så er det skikkelig salg. Ting kan være opptil 70% rabatt.

Vi dro også litt på sightseeing. Jeg viste søsteren min Erasmus broen, Hotel New York og Stadhuis.

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg