VLOG: OMVISNING PÅ RÅDHUSET, OPERAEN OG VIGELANDSPARKEN

Hei dere!

En ny video er lagt ut på kanalen nå så gjerne sjekk den ut.

Vi går rundt på Vigelandsparken, Operaen, Vigelandsparken og jeg snakker om sminken min. Jeg elsker sommerferie og endelig fikk jeg tid til å redigere ny video. Jeg reiser også tilbake til Nederland og filmer på flyplassen en taxfree innkjøp del.

Jeg setter kjempe stor pris på om du abonnerer på kanalen (dette er gratis). Da får du med deg når jeg legger ut ny video.

Planene for i dag er å vlogge litt. Jeg tenkte å challenge meg selv litt når det kommer til youtube og jeg vil gjerne få inn en god rutine når det kommer til å legge ut ny video. Det kommer til å bli en god blanding av alt mulig på kanalen.

Nå starter skolen veldig snart så da kan det bli vanskeligere å filme, men jeg har lyst til å ta med dere i min hverdag.

– Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg