VLOG: Shop med meg, try on haul og innkjøp (video)

Hei fine! Endelig ny video ute på kanalen nå.

I dag blir dere med rundt å shopper i Nederland. Jeg elsker å se på denne type videoer hvor man blir med inn i butikkene, ser litt på priser, ser på salg og ting. Man får en følelse av at man er der liksom. Det jeg liker aller best er å se haul og innkjøp på slutten av videoen sånn at man kan se hva man har kjøpt. Jeg dro blant annet til Søstrene grene og Hudson Bay som er det samme som Steen og Strøm i Nederland.

Det er så gøy å holde på med filming og redigere. Jeg blir utrolig inspirert av mange andre og de jobber så hardt. Det har faktisk lønnet seg å drive med dette som en hobby fordi dokumentaren min ble så bra. Jeg er super fornøyd.

Nå er det sommerferie og det betyr at det kommer flere oppdateringer på bloggen, flere bilder og videoer. Jeg skal reise litt og jeg gleder meg masse!

Jeg digger at man kan være så personlig på kanalen. Det er så gøy!

Ikke glem å abonnere gratis 😉

Vi blogges <3
– A

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg