Vlogmas 2019

Hei dere!

Nå har jeg startet vlogmas 2019. Det kommer ikke vlogg hver eneste dag fordi jeg vil heller legge ut videoer med kvalitet. Men hele TRE videoer er ute akkurat nå som du kan sjekke ut.

Det har vært en veldig travel uke. De siste dagene har jeg hatt eksamen i Fransk. I dag hadde jeg eksamen i markedsføring og lagd julekaker med mine venninner. Jeg tester ut et nytt produkt. Så gjerne bli med meg rundt for å se hva jeg driver med i desember.

Jeg gleder meg så mye til internship starter. Nå er det bare en og en halv måned igjen til jeg starter internship hos et av verdens største firmaer. Det blir så spennende.

Forrige uke skjedde det noe crazy. Coca Cola ringte meg på telefonen for å spørre om jeg ville komme på intervju for en internship posisjon hos dem. Jeg elsker Coca cola og produktene deres. Søsteren min drikke cola hver dag haha. Så det var veldig stas at de ringte selvfølgelig. Hvis du vil vite hva jeg svarte så sjekk ut vlogmas fordi jeg kommer til å snakke om det i videoene mine.

Fremover så kommer det mange videoer på kanalen. Jeg åpner også en ny luke i julekalenderen min i hver vlogmas.

Vi blogges <3
– A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg